از همون روزی که رفتی
نوشته شده توسط : ریما


مگه تو خودت نگفتی که کنار من می مونی

هی می گفتم بی تو مرم با زبون بی زبونی

عزیزم یادت بمونه خیلی بد کردی تو رفتی

به تو عادت کرده بودم اما تو رفتی که رفتی

من ساده فکر می کردم که به آرزوم رسیدم

این همه به پات نشستم از تو هیچ چیزی ندیدم

باشه من میرم ولی تو به خدا تنها میمونی

نگرانت هم نباشم به خدا خودت می دونی

باشه من میرم ولی تو چشم به راه من نباشی

قلب ساده و صبورم باید از عشقت جدا شی

آخر قصه ی ما هم عاقبت که زیر و رو شد

کی فکر می کرد که نباشی دل من بی آبرو شد

باورش سخته هنوزم اگه تو  نباشی پیشم

کی درد منو می فهمه؟وای دارم دیوونه میشم

وقتی که صدات به گوشم میرسه آتیش میگیرم

وقتی تو نباشی پیشم با چی من آروم بگیرم

وقتی تو نباشی پیشم.......

از همون روزی که رفتی دارم از غصه می میرم

از همه مردم این شهر هی سراغتو می گیرم

از همون روزی که رفتی قاب عکستو می بوسم

تو این جا غریبی آره منم این گوشه می پوسم

منتظر می مونم اما می دونم بر نمی گردی

کاشکی بودی و میدیدی با من تنها چه کردی

بدون عاشقت یه عمره تو رو از یادش نبرده

یه روز بر می گردی اما میشنوی فلانی مرده

میشنوی فلانی مرده.....





:: موضوعات مرتبط: عشق،عکسهای عاشقانه , عشق،**عاشـقانه هـــا** , ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: